CDL banner

+31 (0)6-40323047 | claudia@cdl-office-support.nl

Tarieven

Je vraagt je af: Wat zijn de kosten voor het inschakelen van Claudia als CDL Office Support? Vaak is het belangrijker om te kijken wat deze investering jouw organisatie kan opleveren?
Ik ga graag met je in gesprek om wensen en behoefte te inventariseren en te bespreken waarin ik van toegevoegde waarde voor je kan zijn.

Het is mogelijk om op incidentele basis, flexibel en adhoc samen te werken of structureel in een vaste samenwerkingsvorm verder jouw succes uit te bouwen en je met diverse werkzaamheden te ondersteunen.

FAQ
Op deze pagina beantwoord ik veel gestelde vragen. Heb je een andere vraag? Stuur mij een berichtje via het contactformulier of bel mij.

1. Hoe werken we op afstand samen?
Natuurlijk is het mogelijk om bij een freelance opdracht op locatie te werken. Voornamelijk werk ik op afstand, efficiënt en met alle middelen voorzien.
Als de organisatie een online werkomgeving heeft waarop ik kan inloggen, werk ik vanaf hier. Als dit niet beschikbaar is werk ik met Microsoft 365 waarin we documenten samen kunnen en delen en planningen kunnen maken.

2. Zit ik aan een contract vast?
Nee, uiteraard leggen we afspraken vast in een overeenkomst. Ik vind het belangrijk om van meerwaarde te zijn. Op het moment dat er door ontwikkelingen geen behoefte meer is aan ondersteuning, kan je het contract opzeggen. De opzegtermijn is 2 werken, zodat werkzaamheden goed afgerond kunnen worden.

3. Kan je CDL Office Support altijd bereiken?
Ik ben 7 dagen per week bereikbaar. Snel schakelen of overleggen is belangrijk bij goed ondernemerschap. Vooraf maken we afspraken wanneer werkzaamheden worden uitgevoerd.

4. Hoe zit het met de privacy & beveiliging van jouw bedrijf?
Uiteraard ga ik vertrouwelijk met jouw bedrijfsgegevens/ klantgegevens om. Indien van toepassing kan hier ook een verwerkersovereenkomst of geheimhoudingsverklaring voor getekend worden.
Bovendien werk ik met een VPN verbinding en anti virus om altijd beveiligd te werken. Ik maak geen gebruik van openbare netwerken.

5. Voor wie is een Commerciële support van meerwaarde?
✔ je hebt het structureel te druk
✔ je ziet kansen in je bedrijf enkel heb je de ruimte of kennis niet om deze activiteiten op te pakken
✔ je wilt graag verder groeien en meer impact met je business maken
✔ zwangerschap, ziekte of groei van je bedrijf kan leiden naar een flexibele vraag van de bezetting van het
    commercieel team
✔ na een drukke werkweek heb je altijd nog een stukje weekend nodig om werkzaamheden af te maken

6. Vanaf hoeveel uur per week is CDL Office Support inzetbaar?
Vanaf 1 uur per week ben ik beschikbaar. Heb je een eenmalige opdracht? Ook dat is mogelijk. Net zoals een support sessie, waarbij ik uitleg geef hoe je zelf aan de slag kan met bepaalde commerciële onderwerpen, zoals (digitale) aquisitie, leadgeneratie, email marketing etc.

7. Ik heb interesse. Hoe nu verder?
Bij interesse neem ik graag alle mogelijkheden met je door die passen bij jouw persoonlijke wensen en situatie. Welke uitdagingen zijn er? Hoe kan ik jou efficiënt en structureel helpen? We stellen een plan van aanpak op, spreken de manier van samenwerken/ communicatie af en gaan direct lekker aan de slag!